Menu

 Tel: 61216021/ 92655235

VÅRE TIMER

Cross Frisk:

En morsom og utfordrende time hvor variasjon og funksjonalitet vektlegges. Timen vil bestå av enkle og effektive øvelser som har innvirkning på både styrke og kondisjon. 60 minutter vil deles inn i kortere økter med ulikt fokus. Timen passer alle.

Tabata/ Tradisjonell styrke:

God gammeldags styrke trening. Sirkel trening med blant annet knebøy, markløft, benkpress. Tyngde tilpasses hver enkelt og alle kan utføre øvelsene!

TRX:

TRX Suspension Training er det siste innenfor styrketrening. Utviklet av amerikanske Navy Seals er TRX produktet som tilfredsstiller alle kundegrupper, uansett nivå. Denne unike slyngetreningen bygger styrke, fleksibilitet, balanse og utholdenhet og ble av Men’s Health i 2011 kåret til årets beste treningsverktøy. TRX Suspension Training passer for alle!

Spinn 45 og Spinn 60:

Alle kan spinne Dette er flott trening, etter god og variert musikk blir du ledet gjennom timen av en instruktør som vil at du skal klare å yte ditt ytterste. Garantert svett!

Yoga:

Klassisk Yoga består av enkeltstående øvelser, der man lar kroppen falle til ro før man går over i neste øvelse. Man lar kroppen og sinnet falle til ro, samtidig som man styrker kroppen både mentalt og fysisk. Avsluttes med avspenning. Power Yogaens system er bygd på en gjentagende sekvens av ulike bevegelser, med pusten som motor. Man lenker sammen de ulike stillingene for å opprettholde varmen i kroppen og gi konsentrasjon. Flere elementer av styrke, balanse og utholdenhet. 1 ½ time.

Frisk Senior/ Frisk Revmatiker:

Kondisjon og styrketrening i sal for godt voksne. Enkle kombinasjoner av aerobic/step som oppvarming og kondisjonstrening, etterfulgt av ulike øvelser med og uten enkle hjelpemidler som styrker hele kroppen. Avsluttes med god uttøying.