Menu

VÅRE TIMER

HIIT

Timen bygges opp av flere korte arbeidsintervaller på høy intensitet. Egen kroppsvekt, vekter og kondisjonsapparat benyttes for å få opp pulsen. Timen passer alle.

Puls

Time med enkle trinn, høyt tempo, høy puls. Timen passer alle.

Puls 30 + Kjerne 30

Puls/Kjerne

En time som byr på fengende musikk, enkle, men harde trinn og kjernetrening - mage, rygg, sete. Timen passer alle. 

Puls/Styrke

En time som byr på fengende musikk, enkle, men harde trinn og styrketrening for hele kroppen. Timen passer alle. 

Puls/Styrke Intervall

Arbeidsintervaller med puls- og styrkeøvelser til fengende musikk - høy puls, enkle trinn og bruk av manualer og bosuball. Avsluttes med styrkeøvelser for mage/rygg. Timen passer alle.

Senior

Kondisjons- og styrketrening i sal for godt voksne. 

Slynge

Ved hjelp av to slynger og egen kropp bygges balanse, mobilitet, utholdenhet og styrke. Timen passer alle.

Spinn

Alle kan spinne! Etter fengende og variert musikk blir du ledet gjennom timen av en instruktør som ønsker at du skal yte ditt beste. Garantert svett!

Spinn 60 med Stein, tirsdag

Hovedmål er økt kondisjon. Åtte pulstopper på 6-5-5-4-4-3-3-3 minutt, 2 minutt pause mellom hvert drag. Lik eller økende intensitet/pulstopp på alle drag. Kortere og kortere intervaller for at man skal klare å holde/øke intensitet.

Spinn 60 med Stein, torsdag

Hovedmål er økt styrke. Intervaller på 3-4-5-6-5-4-3 minutt med stor motstand, 2 minutt pause mellom hvert drag. Hvert drag starter med tempo før tempo tvinges ned ved økt motstand. Kortere og kortere lengde på intervaller for at man skal klare å holde motstand.

Spinn 45 + Kjerne 15

Kombinasjonstime bestående av 45 minutter spinn og 15 minutter kjernetrening - mage, rygg, sete. Timen passer alle.

Sterk Og Funksjonell

Her jobber vi kun med egen kroppsvekt og sklimatter - øvelser tilpasses slik at alle kan bli med.

Step/Styrke

En time som byr på fengende musikk, enkle, men harde trinn på stepkasse og styrketrening for hele kroppen. Timen passer alle. 

Styrkesirkel

Styrketrening med fokus på baseøvelser - knebøy, drag, press, samt isolerende øvelser som virker skadeforebyggende og som fremmer prestasjon i nevnte baseøvelser. Timen passer alle.

Tabatha

Tabatha er effektiv styrke - og kondisjonstrening bestående av korte, intensive arbeidsperioder, 20 sekunder, og korte pauser,10 sekunder - fartsfylt og gøy! Timen passer alle.

Yoga

Se eget informasjonsskriv under "Nyheter".

Økt Bevegelighet

Her jobber vi med å øke bevegelighet for bedre funksjon i hverdagen, for bedre prestasjon på trening og for redusert skaderisiko. Timen passer alle.

Bruk gjerne denne timen som oppvarming til HIIT.